Pentru orice nelămurire, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 0724 332 266 – disponibil de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00.
Așteptăm cu nerăbdare feedback-ul tău! Pentru alte cereri, comentarii, sugestii, laude sau critici, te rugăm să ne contactezi la următoarea adresă de email: contact@falkeromania.ro.
Schimbarea adresei de livrare este posibilă doar înainte de confirmarea finală a comenzii și de trimiterea acesteia către tine. Pentru alte întrebări legate de acest subiect, dar și pentru schimbarea adresei de livrare, te rugăm să contactezi departamentul nostru de Servicii clienți la contact@falkeromania.ro sau 0724 332 266.
Poți alege ca produsele comandate să ajungă la un sediu central de curierat. Pentru a evita eventuale neplăceri, te rugăm să incluzi toate detaliile necesare pentru livrarea la sediul dorit.
Magazinul online Falke România livrează produsele în termen de 24-48 ore după primirea mailului de confirmare a expedierii comenzii. Pentru mai multe detalii despre livrare, te rugăm să accesezi Politica de livrare.
Dacă pachetul nu poate fi livrat, vei fi contactat telefonic de către curier. În cazul în care contactul nu se poate efectua, coletele rămân la curierul zonal 7 zile, după care revin la magazinul online Falke România.
Ca și client Falke, ai dreptul de a anula orice comandă facută în magazinul nostru online. Odată ce ai primit bunurile, poți anula comanda în termen de 14 zile. Pentru a face asta, te rugăm să ne returnezi produsele conform următorilor pași:
Contactează departamentul nostru de Servicii Clienți prin email la contact@falkeromania.ro sau telefonic la 0724 332 266 , iar noi îți vom trimite un bilet de retur via e-mail.
Printează biletul de retur și lipește-l pe pachet.
Dacă un produs apare pe factură și pe biletul de livrare, dar nu este inclus în colet, sau nu este cel dorit, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil la contact@falkeromania.ro sau 0724 332 266.
Dacă observi că produsele comandate au fost deteriorate în timpul transportului, imediat cum ajung la tine, te rugăm să păstrezi documentele de livrare și să ceri curierului să confirme în scris daunele. Dacă observi aceste defecte după ce ai primit bunurile, te rugăm să ni le descrii cât mai în detaliu, în scris, la adresa de email contact@falkeromania.ro.
Din păcate, magazinul online Falke România nu permite înlocuirea produselor comandate cu altele ce diferă ca mărime, culoare sau model. Permitem, bineînțeles, plasarea unei alte comenzi care să includă produsele dorite, atât timp cât se află în stoc.
De îndată ce vom primi și examina produsul returnat, îți vom trimite o confirmare via email la adresa furnizată la comandă. Banii vor fi înapoiați de asemenea, cât mai curând posibil.