Intrebari frecvente

  1. Exista o comanda minima?

    Magazinul online Falke nu impune o suma minima cand vine vorba de comenzi.

  2. Ce metode de plata sunt disponibile in magazinul online FALKE Romania?

    • Plata ramburs
    • Plata prin transfer bancar
  3. Cum aflu ce marime mi se potriveste?

    Pentru a afla ce marime ti se potriveste, te rugam sa consulti ghidul marimilor Falke.

  4. Cum pot returna produsele achizitionate?

    Ca si client Falke, ai dreptul de a anula orice comanda facuta in magazinul nostru online. Odata ce ai primit bunurile, poti anula comanda in termen de 14 zile. Pentru a face asta, te rugam sa ne returnezi produsele conform urmatorilor pasi:

    • Contacteaza departamentul nostru de Servicii Clienti prin email la contact@www.falkeromania.ro sau telefonic la 0722 677 141 , iar noi iti vom trimite un bilet de retur via e-mail.
    • Printeaza biletul de retur si lipeste-l pe pachet.
    • Trimite-ne coletul inapoi prin curierat rapid.
  5. Cum pot contacta reprezentantii magazinului online Falke Romania?

    Pentru orice nelamurire, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0722 677 141 - disponibil de luni pana vineri, intre orele 9:00 si 18:00.

    Asteptam cu nerabdare feedback-ul tau! Pentru alte cereri, comentarii, sugestii, laude sau critici, te rugam sa ne contactezi la urmatoarea adresa de email: contact@www.falkeromania.ro.

  6. Pot schimba adresa de livrare a comenzii mele?

    Schimbarea adresei de livrare este posibila doar inainte de confirmarea finala a comenzii si de trimiterea acesteia catre tine. Pentru alte intrebari legate de acest subiect, dar si pentru schimbarea adresei de livrare, te rugam sa contactezi departamentul nostru de Servicii clienti la contact@www.falkeromania.ro sau 0722 677 141.

  7. Pot comanda produsele la un sediu de curierat?

    Poti alege ca produsele comandate sa ajunga la un sediu central de curierat. Pentru a evita eventuale neplaceri, te rugam sa incluzi toate detaliile necesare pentru livrarea la sediul dorit.

  8. In cat timp ajunge comanda?

    Magazinul online Falke Romania livreaza produsele in termen de 24-48 ore dupa primirea mailului de confirmare a expedierii comenzii. Pentru mai multe detalii despre livrare, te rugam sa accesezi Politica de livrare.

  9. Ce se intampla daca nu sunt acasa cand soseste comanda?

    Daca pachetul nu poate fi livrat, vei fi contactat telefonic de catre curier. In cazul in care contactul nu se poate efectua, coletele raman la curierul zonal 7 zile, dupa care revin la magazinul online Falke Romania.

  10. Cum procedez in cazul in care comanda mea este incompleta sau gresita?

    Daca un produs apare pe factura si pe biletul de livrare, dar nu este inclus in colet, sau nu este cel dorit, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil la contact@www.falkeromania.ro sau 0722 677 141.

  11. Cum procedez daca produsele comandate sunt deteriorate in timpul transportului sau au un defect de fabricatie?

    Daca observi ca produsele comandate au fost deteriorate in timpul transportului, imediat cum ajung la tine, te rugam sa pastrezi documentele de livrare si sa ceri curierului sa confirme in scris daunele. Daca observi aceste defecte dupa ce ai primit bunurile, te rugam sa ni le descrii cat mai in detaliu, in scris, la adresa de email contact@www.falkeromania.ro.

  12. Cum procedez daca m-am razgandit si vreau sa comand un alt produs?

    Pentru a anula o comanda, trebuie sa returnezi produsul comandat impreuna cu biletul primit de la departamentul de Servicii clienti.

  13. Pot schimba produsele comandate cu alte produse din magazin?

    Din pacate, magazinul online Falke Romania nu permite inlocuirea produselor comandate cu altele ce difera ca marime, culoare sau model. Permitem, bineinteles, plasarea unei alte comenzi care sa includa produsele dorite, atat timp cat se afla in stoc.

  14. Cand si sub ce forma voi primi factura comenzii?

    Factura va fi trimisa automat prin email, la adresa specificata.

  15. Voi primi o confirmare de retur, in cazul in care decid sa returnez produsele?

    De indata ce vom primi si examina produsul returnat, iti vom trimite o confirmare via email la adresa furnizata la comanda. Banii vor fi inapoiati de asemenea, cat mai curand posibil.